Jak możemy pomóc?

Jak możemy pomóc?

Ogólne

Babysits to internetowa platforma opieki nad dziećmi, co oznacza, że nasze opiekunki do dzieci i rodzice będą się ze sobą kontaktować. Ułatwiamy komunikację pomiędzy opiekunkami do dzieci i rodzicami za pośrednictwem naszej platformy. Użytkownicy mogą bezpośrednio komunikować się ze sobą i planować spotkania na naszej stronie korzystając z naszej usługi prywatnych wiadomości.

Pamiętaj, że rodzice i opiekunki są odpowiedzialni za sprawdzanie, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych i podejmowanie ostatecznej decyzji. Babysits nie może przyjąć odpowiedzialności za użytkowników platformy lub ich działania.

Platforma jest całkowicie darmowa dla opiekunek do dzieci.

W przypadku rodziców i agencji opiekunek do dzieci prosimy o niewielką opłatę za kontakt z opiekunkami do dzieci.

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie z cenami.

Tak. Aplikacja Babysits jest całkowicie darmowa do pobrania z Google Play oraz App Store. Upewnij się, że regularnie aktualizujesz aplikację Babysits, gdyż nieustannie ją ulepszamy.

Babysits nie monitoruje zarejestrowanych rodziców, opiekunek do dzieci ani agencji opiekunek do dzieci, ale regularnie sprawdzamy czy nie ma na naszej platformie niepożądanej treści. Jeśli dowiemy się o nieodpowiedzialnym użytkowniku, natychmiast zablokujemy ich konto. Ponadto, ponieważ nie monitorujemy naszych użytkowników, musisz pamiętać, że Ty jesteś odpowiedzialny za wywiad z potencjalnymi kandydatami i podjęcie ostatecznej decyzji.

Aby zminimalizować ryzyko i zapewnić bezpieczeństwo Twojej rodzinie, zalecamy, aby rodzice spotkali się z potencjalnymi opiekunkami do dzieci, zanim zaproszą je do opieki nad swoimi dziećmi. Ponadto zalecamy rodzicom sprawdzenie referencji i opinii, aby mogli podjąć najlepszą decyzję. Więcej informacji znajduje się na naszej stronie z poradami dla rodziców.

Opiekunkom do dzieci również zalecamy spotkanie z rodzicami, zanim zgodzą się na opiekę nad ich dziećmi. Dla własnego bezpieczeństwa zaproponuj rodzicom spotkanie w publicznym miejscu i zabierz kogoś ze sobą. Więcej informacji znajduje się na naszej stronie z poradami dla opiekunek.

Zdecydowanie zalecamy, aby użytkownicy komunikowali się ze sobą za pośrednictwem usługi wiadomości Babysits dopóki nie poczują się wystarczająco dobrze i zaufają drugiemu użytkownikowi, aby wymienić dane kontaktowe i komunikować się poza Babysits. Więcej informacji znajduje się na naszej stronie zaufania & bezpieczeństwa.

Platforma Babysits posiada wiele zabezpieczeń, które nieustannie ulepszamy, aby Twoje informacje były bezpieczne. Jeśli zdecydujesz się na komunikację poza platformą Babysits, utrudni nam to ochronę Twoich danych, ponieważ nasze zabezpieczenia nie będą miały zastosowania.

Radzimy opiekunkom i rodzicom, aby zweryfikowali swój identyfikator poprzez potwierdzenie swojego adresu email, numeru telefonu i połączenie innych profili ze swoim kontem.

Zalecamy korzystanie z naszej prywatnej usługi przesyłania wiadomości, ponieważ wprowadziliśmy na platformę wiele środków bezpieczeństwa, aby monitorować zachowanie i zapewnić bezpieczeństwo Twoich informacji. Babysits może kontrolować i odpowiadać na nieodpowiednie zachowanie drugiego użytkownika. Jeśli zdecydujesz się na komunikację z innym użytkownikiem korzystając z zewnętrznej usługi wiadomości, nie możemy zagwarantować, że Twoje informacje będą bezpieczne. Dlatego przy użyciu alternatywnych środków komunikacji, będziesz narażony na większe ryzyko oszustw i próby wyłudzania informacji.

Oszustwo tożsamości ma miejsce, kiedy ktoś nielegalnie korzysta z Twoich danych osobowych. Babysits nigdy nie prosi o Twoje dane osobowe. Jeśli nieznany użytkownik poprosi o Twoje dane osobowe, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie nam tej osoby, gdyż może to być próba oszustwa. Jeśli uważasz, że jesteś ofiarą oszustwa tożsamości, poinformuj nas i niezwłocznie zgłoś to na policję.

Babysits dokłada wszelkich starań, aby wykrywać i usuwać oszustów z platformy i szybko odpowiada na raporty, ale nie możemy pomóc w interakcjach mających miejsce poza platformą. Więcej informacji znajduje się na stronie Zaufania i bezpieczeństwa.

Przeprowadzasz się lub podróżujesz do innego kraju? Możesz wziąć Babysits ze sobą!

Platforma Babysits istnieje w wielu różnych krajach. Możesz zobaczyć je wszystkie na naszej stronie Babysits.org.

W dowolnym momencie możesz również zmienić kraj lub język. Wystarczy, że udasz się do stópki strony i klikniesz na fladze i wybierzesz kraj, który Cię interesuje. Podczas przejścia na stronę innego kraju, będziesz musiał się ponownie zalogować, korzystając z tego samego adresu email i hasła.

Decyzje dotyczące wykupienia ubezpieczenia należą do rodziców i opiekunek do dzieci. Mogą to wspólnie przedyskutować lub sami zdecydować co najlepiej odpowiada ich sytuacji. Mogą na przykład rozważyć wykupienie ubezpieczenia rodzinnego i/lub ubezpieczenia personelu rodzinnego.

Dla rodziców

Rodzice mogą znaleźć opiekunki do dzieci na Babysits za pomocą naszej strony wyszukiwania. Możesz przeglądać opiekunki w swoim rejonie lub opublikować profil, aby zainteresowane opiekunki mogły się z Tobą kontaktować. Kiedy znalazłeś opiekunkę z którą chcesz się skontaktować, możesz ulepszyć swoje konto do konta premium.

Rodzice muszą aktualizować swoje konto do wersji premium, aby móc kontaktować się z opiekunkami. Możesz ulepszyć swoje konto do wersji premium korzystając ze strony aktualizacji (po rejestracji).

Jeśli chcesz anulować swoje konto premium, możesz to łatwo zrobić korzystając ze strony statusu konta. Proszę pamiętać, że kiedy anulujesz swoje konto premium, nadal możemy pobrać końcową opłatę. Dzieje się tak, ponieważ pobieramy opłaty z opóźnieniem.

Jeśli masz jeszcze kilka dni na koncie premium, możesz oczywiście korzystać z usług premium przez te kilka dni po anulowaniu konta premium. Jeśli nadal masz problemy z anulowaniem konta premium, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta.

Kiedy znalazłeś opiekunkę do dziecka, możesz łatwo zaplanować z nią spotkanie. Aby zaplanować spotkanie wystarczy udać się do Twojej skrzynki odbiorczej i kliknąć na rozmowie z opiekunką. Z lewej strony jest przycisk “Zaplanuj spotkanie opieki nad dzieckiem”. Kliknij na dany przycisk, aby zaplanować spotkanie.

Tak, nawet kiedy anulujesz swoje konto premium, nadal możesz wysyłać wiadomości do nowych opiekunek do końca trwania umowy. Nawet kiedy nie posiadasz już konta premium, będziesz mógł kontynuować rozmowy rozpoczęte podczas posiadania konta premium.

Średnia stawka godzinowa: Na swoim profilu możesz podać średnią stawkę godzinową za opiekę nad dzieckiem. Organizacje opieki nad dziećmi mogą zrobić to samo. Nie jest to jednak ustalona stawka i zawsze można negocjować. Oczekiwane stawki zmienią się w zależności od poniżej wymienionych czynników.

Rozważ swoje wymagania: Jeśli Twoje dziecko wymaga dużo uwagi i opieki, powinieneś spodziewać się wyższej stawki. Pamiętaj, że będziesz musiał zapłacić opiekunce wyższą stawkę, jeśli będzie się opiekowała więcej niż jednym dzieckiem, gdyż będzie to wymagało więcej wysiłku i energii ze strony opiekunki. Zalecamy uzgodnienie szczegółów stawki i płatności zanim opiekunka rozpocznie pracę, aby obie strony wiedziały czego się spodziewać.

Zastanów się nad wiekiem i doświadczeniem opiekunki: Ustalając stawkę godzinową, musisz zastanowić się nad wiekiem opiekunki. Na przykład, 21-letnia studentka, będzie spodziewała się wyższej stawki niż 16-letnia studentka. Warto pamiętać również, że minimalna stawka różni się również w zależności od wieku. Aby ustawić godzinną stawkę dla opiekunki, możesz sugerować się minimalną stawką krajową.

Opiekunki do dzieci i nianie: Niania może sama zadecydować o wysokości wypłaty. Te specjalistki muszą otrzymywać przynajmniej minimalną stawkę. Rodzice w niektórych krajach kwalifikują się do subwencji na podstawie maksymalnej stawki godzinowej.

Kiedy zatrudniasz opiekunkę do pracy, nie musisz przygotowywać umowy. Aby jednak opieka nad dziećmi była łatwiejsza dla obu stron, zalecamy wypełnienie i analizę formularza przyjęcia.

Może się zdarzyć, że będziesz miał negatywne doświadczenie z opiekunką. Przykro nam to słyszeć. Jeśli kontaktowałeś się z opiekunką za pośrednictwem systemu wiadomości Babysits, możesz wystawić opiekunce opinię. W każdym przypadku, prosimy o zgłoszenie opiekunki do obsługi klienta. Babysits zostanie wtedy powiadomione o tych zgłoszeniach i podejmie wszelkie niezbędne działania.

Dla opiekunek

Aby opiekować się dzieckiem musisz mieć minimalnie 16 lat. Dlatego na Babysits obowiązuje minimalny wiek 16 lat. Musisz poprosić o zgodę rodziców, jeśli masz mniej niż 18 lat.

Jeśli Twój profil pojawia się na czele wyników wyszukiwania, rodzice z łatwością znajdą Twój profil. Aby znaleźć się na wyższym miejscu w wynikach wyszukiwania, możesz zrobić dwie rzeczy: 1. Zbieraj odznaki. 2. Korzystaj z platformy i regularnie sprawdzaj swój profil. Celem systemu odznak jest wspieranie społeczności zmotywowanych członków poprzez faworyzowanie najwyższej jakości i najbardziej sprawdzonych profili.

Jeśli chcesz odpowiedzieć na ofertę pracy dla opiekunki do dziecka na Babysits, możesz skontaktować się z rodzicem udając się na ich profil i klikając na przycisku “kontakt”. Proszę pamiętać, że aby skontaktować się z rodzicami musisz posiadać aktywny profil.

Jeśli posiadasz aktywny profil, rodzice mogą się z Tobą skontaktować, wysyłając Ci wiadomość za pośrednictwem naszego systemu wiadomości. Powiadomimy Cię, kiedy otrzymasz nową wiadomość. Aby odpowiedzieć na wiadomość, wystarczy, że udasz się do skrzynki odbiorczej Babysits.

Opiekunki do dzieci same ustawiają swoją stawkę na podstawie swoich kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia. Na profilu możesz podać swoją średnią stawkę za opiekę nad jednym dzieckiem. Tutaj możesz również zobaczyć średnią stawkę innych opiekunek, aby wiedzieć o jaką stawkę najczęściej proszą opiekunki.

Stawki godzinowe powinny się różnić w zależności od ilości dzieci, którymi masz się opiekować, wymaganych obowiązków i miejsca opieki nad dziećmi. Ostatecznie, to Ty z rodzicem decydujesz o stawce godzinowej.

Wynagrodzenie i płatność musisz uzgodnić z rodzicami. Opiekunki do dzieci nie płacą nam żadnej prowizji i zatrzymują całe wynagrodzenie dla siebie.

Ty jesteś odpowiedzialny za zorganizowanie swoich godzin i uzgodnienie z rodzicami swojej dostępności. Możesz również edytować swój profil i podać swoją dostępność w kalendarzu “dostępności”. Dodatkowo na profilu rodziców możesz zobaczyć w jakich godzinach poszukują opiekunki do dziecka.

Może się zdarzyć, że będziesz mieć negatywne doświadczenie z rodzicem. Przykro nam o tym słyszeć. Jeśli kontaktowałaś się z rodzicem za pośrednictwem systemu wiadomości Babysits, możesz wystawić im opinię. W każdym razie prosimy Cię, abyś zgłosiła rodzica obsłudze klienta za pośrednictwem strony rodzica. Babysits otrzyma wtedy powiadomienie o tych zgłoszeniach i podejmie wszelkie niezbędne działania.

Twój profil to świetny sposób, aby inni mogli Cię poznać i dowiedzieć się o Tobie więcej. Kiedy dodasz zdjęcie, gdzie wyraźnie widać Twoją twarz, Twój profil wygląda bardziej profesjonalnie i wzbudza zaufanie. Rodzice raczej nie skontaktują się z użytkownikiem, który nie posiada zdjęcia profilowego.

Niestety, niektórzy rodzice nie zawsze odpowiadają na wiadomości. Różni się to jednak w zależności od użytkownika. Nie ma sposobu, aby zmusić rodziców do odpowiedzi na wiadomości. Przed wysłaniem wiadomości możesz sprawdzić na profilu rodzica (jeśli dane są znane) jak długo rodzic zazwyczaj odpowiada na wiadomości.

Konto

Jeśli zapomniałeś hasła, możesz poprosić o zresetowanie hasła. Wystarczy, że klikniesz na linku “Zapomniałeś hasła” znajdującym się pod okienkiem logowania. Po wpisaniu adresu email połączonego z Twoim kontem, wyślemy Ci email pozwalający na zresetowanie hasła.

W dowolnym momencie możesz łatwo i szybko usunąć swoje konto. Wystarczy, że zalogujesz się na swoim koncie Babysits i otworzysz stronę ustawień. Na dole strony znajduje się przycisk “usuń moje konto”. Ta czynność usunie również Twój profil z naszej platformy. Jeśli jesteś rodzicem posiadającym konto premium, ono również zostanie anulowane.

Aby inni użytkownicy Babysits mogli Cię łatwiej znaleźć, umożliwiamy wyszukiwanie Twojego aktywnego profilu. Oznacza to, że Twój profil zostanie uwzględniony również w wyszukiwarkach jak np. Google.

Nie martw się. Jeśli usuniesz swój profil z naszej platformy, zostanie on również usunięty z wyszukiwarek. Proszę pamiętać, że wyszukiwarki nie aktualizują zmian codziennie. Czasami całkowite usunięcie Twojego profilu z wyszukiwarek może zająć do 4 tygodni.

Aby ustawić swój profil jako prywatny, zaloguj się na swoje konto Babysits i udaj się do strony edycji profilu. Kliknij na przycisku “Ustaw profil jako prywatny”.

Na Babysits, anulowanie konta premium zatrzymuje Twoje automatyczne płatności, a ustawienie konta jako prywatne sprawia, że jest niewidoczne dla innych użytkowników.

Jeśli masz jeszcze jakieś dni na koncie premium, możesz nadal korzystać z usług premium przez pozostałe dni po anulowaniu konta. Kiedy Twoje konto premium wygaśnie, nadal będziesz mieć dostęp do swojego darmowego konta Babysits, włącznie z możliwością kontynuacji rozpoczętych rozmów i dostępem do szczegółów transakcji. Jest to najlepsza opcja, jeśli nie chcesz już płacić za konto premium, ale nadal chcesz mieć dostęp do swojego konta.

Uwaga: Założenie i anulowanie konta premium można wykonać tylko za pomocą strony internetowej lub przeglądarki mobilnej. Aktualnie nie jest to możliwe za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Ustawienie swojego profilu jako prywatny sprawia, że profil jest niewidoczny dla innych użytkowników. Ta czynność nie anuluje Twojego konta premium. Chociaż Twój profil jest prywatny, to nadal możesz kontynuować rozpoczęte wcześniej rozmowy z innymi użytkownikami.

Po pierwsze, proszę sprawdzić czy jesteś zalogowany do platformy w swoim kraju. Nigdy nie możesz wpisać adresu, który znajduje się poza krajem, w którym jesteś zalogowany. Po drugie, proszę się upewnić, że wpisujesz odpowiedni format kodu pocztowego. Po trzecie, jeśli Twoje miasto nie znajduje się w naszej bazie danych, prosimy o kontakt z obsługą klienta, abyśmy mogli dodać Twoje miasto.

Informacje kontaktowe takie jak Twój adres, email, numer telefonu i konta na mediach społecznościowych nigdy nie będą wyświetlane ani udostępniane stronom trzecim ani innym użytkownikom. Używamy tych informacji, aby zweryfikować Twoją tożsamość, zapewnić dokładne wyniki wyszukiwania i skontaktować się z Tobą jeśli zajdzie taka potrzeba. Udostępnianie jakichkolwiek danych kontaktowych innym użytkownikom zależy wyłącznie od Ciebie.

Możesz anulować subskrypcję usługi email Babysits w swoim panelu kontrolnym lub za pośrednictwem linku w dowolnym emailu z powiadomieniem. Proszę pamiętać, że anulowanie subskrypcji jest aktualnie możliwe tylko na komputerowej i mobilnej stronie internetowej Babysits. Dana funkcja nie jest dostępna w aplikacji mobilnej Babysits.

Możesz zmienić hasło przechodząc do strony ustawień. Wpisz swoje aktualne i nowe hasło i kliknij na ‘zapisz’. Następnie hasło zostanie zmienione.

Na dany moment użytkownicy nie mogą sami zmieniać rodzaju konta. Jeśli przez przypadek zarejestrowałeś się jako rodzic, a chciałeś się zarejestrować jako opiekunka, lub odwrotnie, proszę skontaktować się z obsługą klienta. Poprawimy to dla Ciebie.

Jeśli nie otrzymujesz emaili, powiadomień lub wiadomości od Babysits, zalecamy sprawdzenie folderów spam/śmieci. Dodatkowo, zalecamy, abyś sprawdził w profilu kontrolnym czy subskrybowałeś naszą usługę email.

W Babysits przestrzegamy zasady dozwolonego użytku. Oznacza to, że nałożyliśmy limit na liczbę wiadomości, które użytkownik może wysyłać, aby zapobiec spamowi i niewłaściwemu wykorzystywaniu usług przesyłania wiadomości.

Naszym celem jest stworzenie godnej zaufania społeczności, w której użytkownicy wysyłają wiadomości do innych użytkowników, tylko kiedy są naprawdę zainteresowani oferowaną usługą. Ograniczając ilość wiadomości, które może wysłać użytkownik, mamy również nadzieję, że użytkownicy będą wysyłali wiadomości o lepszej jakości.

Możemy zwiększyć Twój limit, jeśli skontaktujesz się z obsługą klienta. Najpierw sprawdzimy Twoje konto, aby upewnić się, że nie zajmujesz się spamowaniem i wtedy zwiększymy Twój limit.

Użytkownicy nie mogą samodzielnie łączyć swoich kont. Jeśli posiadasz kilka kont, które chcesz połączyć, prosimy o kontakt z obsługą klienta. Połączymy Twoje konta, aby wszystkie otrzymane lub wysłane wiadomości znajdowały się w jednej skrzynce odbiorczej. Podczas wysyłania do nas wiadomości upewnij się, że podałeś adres email konta które chcesz połączyć i adres email z którego nadal chcesz korzystać.

Jeśli nie otrzymałeś kodu weryfikacyjnego, radzimy poprosić o nowy kod korzystając ze strony weryfikacyjnej.

Jeśli chcesz schować rozmowę z użytkownikiem, wystarczy, że klikniesz na przycisku archiwizacji w skrzynce odbiorczej. Nie można całkowicie usunąć rozmowy.

Babysits pozwala użytkownikom na zgłaszanie treści na Babysits, które naruszają nasze Zasady i warunki i Wytyczne społeczności. Aby zgłosić użytkownika, możesz odwiedzić jego profil i kliknąć na “zgłoś użytkownika”. Wtedy zostaniesz poproszony o napisanie i wysłanie raportu. Babysits zostanie powiadomione o tych raportach i podejmie wszelkie potrzebne działania. Zgłoszenia są poufne, co oznacza, że użytkownik nie zostanie powiadomiony o Twoim raporcie.

Opinie i referencje

W odróżnieniu od referencji, możesz wystawić opinię tylko dla użytkowników z którymi się kontaktowałeś za pośrednictwem systemu wiadomości Babysits. Aby wystawić opinię innemu użytkownikowi, musisz udać się do skrzynki odbiorczej. Jeśli kontaktowałeś się już z użytkownikiem, zobaczysz przycisk opinii. Kiedy klikniesz na danym przycisku, zostaniesz przekierowany na stronę opinii. Możesz napisać anonimową opinię.

Jeśli jako pierwszy wystawisz opinię, powiadomimy o tym użytkownika. W ciągu pierwszych 14 dni użytkownik, któremu wystawiłeś opinię nie będzie mógł jej zobaczyć, chyba że napisze opinię o Tobie (więc nie wahaj się i bądź całkowicie szczery!).

Drugi użytkownik ma 14 dni na napisanie o Tobie opinii. Opublikujemy obie opinie, kiedy drugi użytkownik wystawi Tobie opinię lub po upływie 14 dni.

Aby edytować opinię wystawioną innemu użytkownikowi, wystarczy, że udasz się do swojej skrzynki odbiorczej i klikniesz na przycisku opinii. Ta czynność zabierze Cię z powrotem na stronę opinii, dając Ci możliwość na aktualizację wszystkich aspektów, włącznie z oceną i napisanym tekstem. Nie możesz usunąć opinii wystawionej innemu użytkownikowi. Możliwa jest tylko edycja opinii.

Jeśli chcesz natychmiast zobaczyć opinie, które napisali o Tobie inni użytkownicy, musisz również napisać dla nich opinię. Jeśli tego nie zrobiłeś i nie chcesz napisać opinii o innym użytkowniku, będziesz mógł przeczytać opinię na swoim profilu za 14 dni.

Aktualnie nie możesz usunąć ani schować opinii, które napisali o Tobie inni użytkownicy; wtedy cały system opinii byłby bezcelowy. Możesz poprosić użytkownika, aby edytował opinię, ale nie ma możliwości jej usunięcia. Zawsze możesz skomentować opinię ze strony swojego profilu, klikając na przycisku-komentarz. Jeśli uważasz, że opinia jest niedokładna lub nieodpowiednia, prosimy o kontakt z obsługą klienta. Ocenimy Twoją prośbę i podejmiemy odpowiednie działania.

Możesz poprosić o referencje kogoś ze swojego otoczenia i referencje pojawią się publicznie na Twoim profilu Babysits. Dzięki nim, inni użytkownicy będą mogli Cię łatwiej poznać. Korzystając ze strony referencji, możesz zaprosić swoich przyjaciół lub rodzinę, aby napisali dla Ciebie osobiste referencje.

Jeśli wcześniej pracowałeś z opiekunką do dziecka, która korzysta z Babysits, ale nie znalazłeś jej za pośrednictwem Babysits, to nadal możesz napisać dla niej referencje. Opiekunka musi wysłać Ci prośbę o napisanie referencji. Proszę pamiętać, że automatycznie stworzymy darmowe konto dla osoby wystawiającej referencje.

Zawsze masz opcję ignorowania referencji, aby nie były one widoczne na Twoim profilu. Aby zignorować referencje, udaj się na stronę referencji, i kliknij na przycisku ‘ignoruj’ obok referencji.

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie na tej stronie, skontaktuj się z nami.

Formularz kontaktowy