Pomoc - Rezerwacje Babysits

Planuj swoje spotkania
Płać bezpiecznie
weryfikacja tożsamości

Dlaczego warto korzystać z rezerwacji?

Z łatwością zarządzaj spotkaniami

Wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu. Dzięki rezerwacjom możesz planować spotkania, przeglądać wszystkie nadchodzące i zakończone rezerwacje oraz pobierać potwierdzenia płatności dla każdej rezerwacji - wszystko w jasny sposób.

Bezpieczne płatności

Rezerwacja za pośrednictwem Babysits to bezpieczny sposób płacenia lub otrzymywania płatności. Twoje dane bankowe nie są udostępniane innym członkom Babysits, a dzięki naszemu dostawcy usług płatniczych Stripe możemy zapewnić bezpieczeństwo transakcji i ograniczyć oszustwa.

Gwarantowane, proste i bezgotówkowe

Opiekunki mogą liczyć na gwarantowane płatności, a rodzice na wygodę transakcji bezgotówkowych.

Jak to działa

Rezerwacje to usługa, która umożliwia rodzicom i opiekunom planowanie i opłacanie wizyt za pośrednictwem naszej strony internetowej i aplikacji.

Zaplanuj rezerwację

Między złożeniem wniosku o rezerwację a momentem otrzymania zapłaty przez opiekunkę jest kilka kroków.

  1. Poproś o rezerwację - Gdy znajdziesz opiekunkę, którą chcesz zarezerwować, przejdź do wiadomości, a znajdziesz opcję utworzenia rezerwacji. Wybierz dzień, godzinę i czas trwania rezerwacji i wyślij zapytanie.
  2. Opiekunka akceptuje rezerwację
  3. Potwierdź rezerwację dokonując płatności - Po opłaceniu rezerwacji jest ona potwierdzona. Po zakończonej wizycie opiekunka otrzyma zarobione pieniądze w ciągu kilku dni roboczych.

Anuluj rezerwację

Anulowania rezerwacji można dokonać do 60 minut od rozpoczęcia wizyty opiekunki. Po tym terminie anulowanie i zwrot pieniędzy nie będą już możliwe. Kliknij Anuluj i podaj powód anulowania. Gdy anulujesz rezerwację, w ciągu kilku dni automatycznie otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.

W przypadku anulowania rezerwacji z powodu niepojawienia się opiekunki prosimy rodzica o pozostawienie opinii na profilu opiekunki. Nie zostawiłeś recenzji? Wówczas opiekunka po kilku dniach automatycznie otrzyma negatywną opinię.

Zostaw recenzję

Jak przebiegła wizyta opiekunki? Nie zapomnij zostawić opinii na profilu opiekunki. W ten sposób inne rodziny w Babysits mogą sprawdzić, czy ta opiekunka jest godna zaufania i dobra w swojej pracy.

Jeśli nie wystawisz recenzji, opiekunka po kilku dniach otrzyma automatyczną recenzję.

Ochrona członków

Korzystamy z bezpiecznego systemu płatności, który nigdy nie udostępnia żadnych danych Twojej karty kredytowej ani konta bankowego innym członkom. Płacenie za pośrednictwem Babysits jest bezgotówkowe, wygodne i zapewnia bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Aby zapewnić członkom ten i inne środki ochrony, prosimy rodziców o dopłatę 5% do kosztów opieki nad dziećmi w przypadku płatności za pośrednictwem rezerwacji Babysits.

Często zadawane pytania

Po zalogowaniu się na konto możesz znaleźć wszystkie swoje zaplanowane rezerwacje. Zaraz obok skrzynki odbiorczej zobaczysz zakładkę „Rezerwacje”. Jeśli ta etykieta nie jest widoczna, oznacza to, że ta funkcja nie jest dostępna w Twoim kraju.

Opiekunki otrzymują 100% zarobionych pieniędzy. Oprócz zarobków opiekunek rodzice płacą 5% składki członkowskiej na ochronę. W Babysits zalecamy opiekunkom korzystanie z platformy do rezerwacji ze względu na wbudowane funkcje bezpieczeństwa, łatwość obsługi i możliwość śledzenia Twoich zarobków.

Jeśli masz problemy z rezerwacją, skontaktuj się z obsługą klienta.

Dla rodziców

Po zaakceptowaniu rezerwacji przez opiekunkę otrzymasz prośbę o zapłatę. Następnie możesz opłacić rezerwację, aby była ona ostateczna. Po dokonaniu płatności rezerwacja zostaje potwierdzona.

Niestety opiekunki do dzieci nie zawsze zaakceptują Twoje prośby o rezerwację. Gdy tak się stanie, możesz wysłać im wiadomość przypominającą o zaakceptowaniu rezerwacji.

Może się zdarzyć się niespodziewana sytuacja i opiekunka anuluje rezerwację. Kiedy to nastąpi, opłata za rezerwację zostanie automatycznie zwrócona. Zwrot środków nastąpi w ciągu 5-10 dni roboczych. Możesz dokładnie sprawdzić, czy rezerwacja została oficjalnie anulowana, odwiedzając stronę rezerwacji. Jeśli tak się nie stało, możesz samodzielnie anulować rezerwację. Anulowane rezerwacje pojawią się w Twoim archiwum rezerwacji.

Na stronie Płatności możesz zobaczyć potwierdzenia płatności za wszystkie zrealizowane rezerwacje.

Dla opiekunek

Zanim będziesz mogła akceptować rezerwacje, musisz poinformować nas, w jaki sposób możemy Ci zapłacić. Będziesz musiała dokonać jednorazowej konfiguracji swoich wypłat. Aby skonfigurować wypłaty, przejdź do strony płatności.

Po pomyślnym zakończeniu opieki nad dzieckiem płatność otrzymasz w ciągu 3-8 dni. Otrzymasz e-mail z datą, z szacunkową datą otrzymania płatności. Status płatności możesz także sprawdzić na stronie rezerwacji.