Pomoc - Dla rodzin

Dla rodzin

Rodziny mogą znaleźć dostawców usług opieki nad dziećmi w serwisie Babysits za pośrednictwem naszej strony wyszukiwania. Możesz wpisać swoje miasto, adres lub kod pocztowy w pasku wyszukiwania, aby wyświetlić dostawców usług opieki nad dziećmi w Twojej okolicy.

Zainteresowani dostawcy opieki nad dziećmi mogą również skontaktować się z Tobą, jeśli masz pełny, widoczny profil.

Jeżeli chcesz wysłać wiadomość do opiekunki, możesz się z nią skontaktować wchodząc na jej profil i klikając przycisk „kontakt”.

Uwaga: aby móc kontaktować się z dostawcami usług opieki nad dziećmi lub odpowiadać im, widoczność Twojego profilu musi być publiczna lub dostępna tylko na platformie i musisz mieć aktywną subskrypcję Premium.

Zobacz ceny subskrypcji Premium.

Możesz przejść na subskrypcję Premium za pośrednictwem strony aktualizacji (po rejestracji) lub za pośrednictwem aplikacji Babysits.

Możesz anulować subskrypcję Premium w dowolnym momencie. Możesz to łatwo zrobić na stronie Premium.

Jeśli subskrybowałeś subskrypcję Premium za pośrednictwem aplikacji na iOS, będziesz musiał anulować subskrypcję za pośrednictwem Apple. Możesz to zrobić w ustawieniach urządzenia za pośrednictwem Apple ID w sekcji Subskrypcje.

Jeśli pozostały Ci jakieś dni subskrypcji Premium, możesz nadal korzystać z usług premium przez te pozostałe dni po anulowaniu subskrypcji Premium.

Jeśli masz problemy z anulowaniem subskrypcji Premium, skontaktuj się z nami.
Skontaktuj się z obsługą klienta

W niektórych krajach dostępna jest funkcja rezerwacji, dzięki której można rezerwować spotkania bezpośrednio za pośrednictwem platformy. W tych krajach możesz zaplanować wizytę, prosząc o rezerwację na profilu podmiotu świadczącego opiekę nad dziećmi lub w skrzynce odbiorczej.

Jeśli nie widzisz tej opcji, w krajach, w których rezerwacje nie są obsługiwane, możesz koordynować wizyty bezpośrednio za pośrednictwem systemu wiadomości, uzgadniając szczegóły z podmiotem świadczącym opiekę nad dziećmi.
Więcej informacji o systemie rezerwacji Babysits.

Tak, możesz! Jeśli Twoja subskrypcja Premium została anulowana, w okresie obowiązywania umowy nadal możesz wysyłać wiadomości do nowych dostawców usług opieki nad dziećmi. Po wygaśnięciu umowy możesz nadal kontynuować rozmowy rozpoczęte w ramach subskrypcji Premium, ale nie będziesz już mógł rozpoczynać nowych rozmów.

To, ile zapłacisz placówce opieki nad dziećmi, będzie zależeć od placówki opieki nad dziećmi i sytuacji.

Opiekunowie ustalają własne stawki godzinowe za opiekę nad dziećmi, w oparciu o płacę minimalną, ich kwalifikacje, umiejętności i doświadczenie. Można to zobaczyć na ich profilu.

Możesz także ustawić stawkę, którą chcesz zaoferować potencjalnemu dostawcy opieki nad dziećmi w swoim profilu.

Ostatecznie to Ty i opiekunka musicie dojść do porozumienia w sprawie kwoty, jaką im zapłacicie.
Stawki godzinowe mogą się różnić w zależności od liczby posiadanych dzieci, wymaganych obowiązków, rodzaju podmiotu świadczącego opiekę nad dziećmi i miejsca zatrudnienia opiekunki.

W niektórych jurysdykcjach zawarcie umowy jest prawnie obowiązkowe. Z tego powodu oraz aby zapewnić komfort opieki nad dziećmi obu stronom, sugerujemy wypełnienie i przejrzenie naszego formularza zgłoszeniowego.

Przeczytaj formularz przyjęcia

Jeśli masz negatywne doświadczenia z firmą świadczącą usługi opieki nad dziećmi za pośrednictwem Babysits, możesz zostawić recenzję i/lub zablokować użytkownika.

W każdym przypadku prosimy o zgłoszenie dostawcy usług opieki nad dziećmi naszemu zespołowi pomocy za pośrednictwem jego strony profilowej. Babysits zostanie następnie powiadomiony o tych raportach i podejmie wszelkie niezbędne działania.
Skontaktuj się z obsługą klienta

Regularnie wysyłamy do nich powiadomienia i e-maile z przypomnieniami oraz ukrywamy nieaktywne profile na naszej stronie wyszukiwania. Można jednak podjąć również pewne kroki:
* Na ich profilach możesz zobaczyć ich ostatnią aktywność i średni czas odpowiedzi. Zalecamy skontaktowanie się z placówkami opieki nad dziećmi, które ostatnio aktywnie działały, aby zwiększyć swoje szanse na uzyskanie odpowiedzi.
* Opiekunki mogły nie widzieć ani nie czytać Twojej pierwszej wiadomości. W takim przypadku pomocny może być ponowny kontakt z nimi.
* Ostatnia wskazówka to być aktywnym. Jeśli opiekunka zobaczy, że przez jakiś czas nie byłeś aktywny lub nie odpowiadasz na Twoje wiadomości, może dojść do wniosku, że nie szukasz już opiekunki i istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie skontaktuje się z Tobą.

Rodzice mogą poprosić o pełny zwrot pieniędzy* za subskrypcję Premium w ciągu 14 dni od zakupu. Po 14 dniach niestety nie możemy zwrócić pieniędzy.

  • Dotyczy to wyłącznie subskrypcji Premium zakupionych bezpośrednio od Babysits. Płatności za pośrednictwem stron trzecich, takich jak Apple, są wyłączone.
    Skontaktuj się z obsługą klienta, aby poprosić o zwrot środków.

Na stronie premium Twojego konta możesz zobaczyć przycisk „aktualizuj metodę płatności”. Jeśli tak, możesz kliknąć ten przycisk, aby zaktualizować metodę płatności.

Jeśli nie widzisz tego przycisku, obecnie nie jest możliwa aktualizacja danych Twojego konta bankowego w ramach subskrypcji Premium. Jeśli chcesz zaktualizować dane swojego konta bankowego, skontaktuj się z nami.

Strona premium
Skontaktuj się z obsługą klienta