Pomoc - Dla opiekunek
Jaki jest minimalny wiek, aby zarejestrować się jako opiekunka do dziecka?
Aby korzystać z usługi Babysits, musisz mieć co najmniej 16 lat. Jeśli nie masz ukończonych 18 lat, przed zarejestrowaniem się na platformie musisz także poprosić rodziców o zgodę.
Zarejestruj się tutaj
Jak skontaktować się z rodzicem?
Jeśli chcesz ubiegać się o pracę jako opiekunka do dziecka w Babysits, możesz skontaktować się z rodzicem, wchodząc na jego profil i klikając przycisk „Kontakt”.
Aby móc skontaktować się z rodzicami, musisz mieć aktywny profil i weryfikację dowodu osobistego.
Jak rodzice się ze mną kontaktują?
Jeśli widoczność Twojego profilu jest publiczna lub dostępna tylko na platformie, rodzice będą mogli się z Tobą skontaktować, wysyłając wiadomość za pośrednictwem naszego systemu wiadomości!
Możesz przejść do swojej skrzynki odbiorczej Babysits i odpowiedzieć bezpośrednio.
Ile zarabiam za opiekę nad dzieckiem?
To zależy od Ciebie!
Opiekunowie ustalają własne stawki godzinowe za opiekę nad dziećmi, w oparciu o płacę minimalną, ich kwalifikacje, umiejętności i doświadczenie.
Możesz podać w swoim profilu średnią stawkę godzinową za opiekę nad jednym dzieckiem. Edytując swój profil, możesz także zobaczyć średnią stawkę, o jaką prosiły inne opiekunki, aby zorientować się, co jest powszechne.
Wysokość Twojego wynagrodzenia może się różnić w zależności od liczby dzieci, którymi się opiekujesz, wymaganych obowiązków i miejsca wykonywania pracy.
Ostatecznie to Ty musisz negocjować stawki godzinowe z rodzicem.
Jak zarabiać na pracy?
To Ty decydujesz o ustaleniu płatności z rodzicem. Rodzic może zapłacić Ci gotówką lub przelać pieniądze na Twoje konto bankowe.
W krajach, w których obsługiwany jest nasz system rezerwacji, rodzice mogą również płacić bezpośrednio za pośrednictwem naszej platformy.
Więcej informacji o systemie rezerwacji Babysits.
Co mam zrobić, jeśli mam negatywne doświadczenia z rodzicem z Babysits?
Jeśli skontaktowałeś się z rodzicem za pośrednictwem systemu wiadomości Babysits, możesz zostawić recenzję na temat rodzica i/lub nawet go zablokować. W każdym przypadku prosimy o zgłoszenie rodzica naszemu zespołowi wsparcia za pośrednictwem jego strony profilowej. Następnie możemy podjąć dalsze działania, które mogą być konieczne.
Skontaktuj się z obsługą klienta
Dlaczego rodzic nie odpowiada na moją wiadomość? Jak skłonić ich do reakcji?
Regularnie wysyłamy powiadomienia z przypomnieniami i e-maile do rodziców oraz ukrywamy nieaktywne profile na naszej stronie wyszukiwania. W ten sposób staramy się zapobiegać tego typu sytuacjom.
Oto kilka powodów, dla których rodzice mogą nie odpowiedzieć, i co możesz z tym zrobić;
* Jak zapewne wiesz, rodzice potrzebują subskrypcji Premium, aby móc kontaktować się z dostawcami usług opieki nad dziećmi.
* Profile rodziców pokazują ich ostatnią aktywność i średni czas reakcji. Zalecamy skontaktowanie się z rodzicami, którzy ostatnio byli aktywni, aby zwiększyć swoje szanse na uzyskanie odpowiedzi.
* Rodzice zawsze szukają dostawców opieki nad dziećmi z najbardziej szczegółowymi opisami profili, w tym odpowiednimi doświadczeniami, takimi jak poprzednia praca jako opiekunka do dzieci. Staraj się, aby Twój profil był aktualny i wyglądał profesjonalnie.
Czy muszę zawierać umowę o pracę jako opiekunka do dzieci?
W niektórych jurysdykcjach zawarcie umowy jest prawnie obowiązkowe. Z tego powodu oraz aby zapewnić komfort opieki nad dziećmi obu stronom, sugerujemy wypełnienie i przejrzenie naszego formularza zgłoszeniowego.
Przeczytaj formularz przyjęcia