Pomoc - Profil Babysits
Zapomniałem hasła, co mam zrobić?
Jeśli zapomniałeś hasła, możesz poprosić o jego zresetowanie, klikając link „zapomniałem hasła” znajdujący się pod polem logowania. Po wprowadzeniu adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem, wyślemy Ci e-mail z linkiem umożliwiającym zresetowanie hasła. Jeśli nadal masz problemy z logowaniem, skontaktuj się z nami.
Skontaktuj się z obsługą klienta
Jak usunąć swoje konto?
Możesz łatwo usunąć swoje konto, klikając „dezaktywuj konto” u dołu strony konta. W przypadku usunięcia konta, Twój profil zostanie również usunięty z naszej platformy. Jeśli jesteś rodzicem i masz subskrypcję Premium, ta również zostanie anulowana.
Strona konta
Jak ustawić swój profil jako prywatny?
Aby ustawić swój profil jako prywatny, zaloguj się na swoje konto Babysits i przejdź do strony edycji profilu. Kliknij przycisk „Ustaw profil jako prywatny”.
Jaka jest różnica pomiędzy anulowaniem subskrypcji Premium a ustawieniem profilu jako prywatny?
W Babysits anulowanie subskrypcji Premium powoduje zatrzymanie automatycznej płatności.
Jeśli nie chcesz już płacić za subskrypcję Premium, ale chcesz nadal mieć dostęp do swojego konta, jest to najlepsza opcja.
Jeśli ustawisz konto jako prywatne, Twój profil będzie niewidoczny dla innych użytkowników. Ta czynność nie anuluje Twojej subskrypcji Premium. Chociaż Twój profil jest prywatny, możesz kontynuować rozpoczęte już rozmowy z innymi użytkownikami.
Nie mogę wprowadzić mojego adresu ani kodu pocztowego. Dlaczego tak się dzieje?
Najpierw sprawdź, czy jesteś zalogowany na platformie swojego kraju; możesz nie mieć możliwości wprowadzenia adresów znajdujących się poza krajem, w którym jesteś zalogowany. Następnie upewnij się, że używasz prawidłowego formatu kodu pocztowego. Jeśli nadal masz problemy, skontaktuj się z nami.
Skontaktuj się z obsługą klienta
Jak zrezygnować z usługi e-mail?
Możesz zrezygnować z subskrypcji usługi e-mail Babysits na stronie powiadomień lub klikając łącze rezygnacji z subskrypcji w dowolnej wiadomości e-mail z powiadomieniem.
Strona powiadomień
Jak mogę zmienić swoje hasło?
Możesz zmienić swoje hasło, przechodząc do strony logowania i bezpieczeństwa. Wpisz swoje obecne i nowe hasło, a następnie kliknij „zapisz”.
Strona logowania i bezpieczeństwa
Jak zmienić typ konta? (od opiekunki do rodzica i odwrotnie)
Możesz zmienić typ swojego konta na stronie danych osobowych swojego konta. Jeśli nie możesz tego zmienić samodzielnie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Strona z danymi osobowymi
Skontaktuj się z obsługą klienta
Dlaczego Babysits ustala limit odpowiadania na wiadomości?
W Babysits przestrzegamy Polityki dozwolonego użytku. Oznacza to, że nałożyliśmy ograniczenie na liczbę wiadomości, które użytkownik może wysłać, aby zapobiec spamowi i wszelkim innym nadużyciom w korzystaniu z usługi przesyłania wiadomości.
Naszym celem jest stworzenie społeczności godnej zaufania, w której użytkownicy wysyłają wiadomości do innych użytkowników tylko wtedy, gdy są oni faktycznie zainteresowani proponowaną usługą. Mamy nadzieję, że ograniczając liczbę wiadomości, które użytkownicy mogą wysyłać, użytkownicy będą również wysyłać wiadomości lepszej jakości.
Jeśli osiągnąłeś limit, możesz skontaktować się z obsługą klienta, aby uzyskać więcej informacji.
Nie otrzymałem kodu weryfikacyjnego dla mojego numeru telefonu.
Jeśli nie otrzymałeś kodu weryfikacyjnego, możesz poprosić o nowy kod na stronie danych osobowych.
Czy mogę usunąć wiadomość ze skrzynki odbiorczej?
Całkowite usunięcie rozmowy nie jest możliwe. Możesz jednak ukryć rozmowę, klikając przycisk archiwum w skrzynce odbiorczej.
Jak zgłosić użytkownika?
Babysits umożliwia użytkownikom zgłaszanie treści na Babysits, które naruszają nasz Regulamin lub Wytyczne dla społeczności. Aby zgłosić użytkownika, możesz przejść do profilu użytkownika i kliknąć „zgłoś ten profil”. Kiedy prześlesz zgłoszenie, firma Babysits zostanie o tym powiadomiona, będzie mogła zbadać sprawę i w razie potrzeby podjąć dalsze działania. Zgłoszenia są poufne, zgłoszony przez Ciebie użytkownik nie zostanie o Twoim zgłoszeniu powiadomiony.
Jak uzyskać większą widoczność mojego profilu i wyższą pozycję w wyszukiwarce?
Profile znajdujące się na górze wyników wyszukiwania cieszą się największą widocznością i największym zainteresowaniem.
Aby zwiększyć swój ranking wyszukiwania:
* Zdobywaj odznaki. Bardziej zweryfikowane profile z większą liczbą odznak pojawiają się jako pierwsze w wynikach wyszukiwania.
* Korzystaj z platformy i regularnie sprawdzaj/aktualizuj swój profil.
* Szybko i terminowo odpowiadaj na wszystkie otrzymane wiadomości.
Zdobywaj odznaki
Dlaczego zdjęcie profilowe jest obowiązkowe?
Aby zachować zaufanie i przejrzystość, wymagane jest zdjęcie profilowe wyraźnie pokazujące Twoją twarz. Jest mało prawdopodobne, aby rodzice i opiekunowie skontaktowali się z użytkownikiem bez zdjęcia profilowego.
Dlaczego mój profil jest nadal widoczny w Google po usunięciu konta?
Aby pomóc innym użytkownikom Babysits łatwiej Cię odnaleźć, udostępniono możliwość przeszukiwania profili publicznych. Oznacza to, że Twój profil może pojawić się także w wyszukiwarkach takich jak Google.
Nie martw się, jeśli usuniesz swój profil z naszej platformy, zostanie on również usunięty z wyszukiwarek. Należy pamiętać, że wyszukiwarki nie aktualizują wszystkich zmian na stronach codziennie. Pamiętaj, że czasami może minąć do 3 miesięcy, zanim Twój profil zostanie całkowicie usunięty z wyszukiwarek.