Zaufanie jest kluczem do współpracy
Po znalezieniu opiekunki lub pracy jako opiekunka do dziecka nic nie jest ważniejsze niż zaufanie i bezpieczeństwo. Dlatego cała społeczność Babysits musi współpracować, aby zapewnić najlepszą obsługę platformy. Oto podsumowanie najważniejszych kroków, jakie podejmuje Babysits i jakie środki możesz podjąć:
Zaufanie i środki bezpieczeństwa Babysits
Weryfikacja dowodu tożsamości
Członkowie mogą zweryfikować swoją tożsamość po okazaniu oficjalnego dokumentu tożsamości (np. paszportu, dowodu osobistego, prawa jazdy itp.).
Zaświadczenie o niekaralności
Chcemy dać Ci pewność, że ludzie w Babysits są godni zaufania. Jednym ze sposobów, w jaki możemy to osiągnąć, jest umożliwienie członkom w Polsce dostarczenia „Zaświadczenie o niekaralności”.
Recenzje i referencje
Dowiedz się więcej o opiekunach i rodzicach, czytając opinie innych członków społeczności na ich temat poprzez referencje i recenzje.
Bezpieczne przesyłanie wiadomości
Skorzystaj z naszego systemu przesyłania wiadomości, który automatycznie sprawdza je pod kątem możliwych oszustw i podejrzanych zachowań.
Bezpieczne płatności
Korzystamy z bezpiecznego systemu płatności, który nigdy nie udostępnia danych karty kredytowej ani rachunku bankowego innym osobom. Płatności za pośrednictwem Babysits są bezgotówkowe, wygodne i zapewniają bezpieczeństwo Twoich danych.
Weryfikacje profilu
Opiekunki i rodzice mogą zweryfikować swój profil za pomocą dowodu tożsamości, adresu e-mail, numeru telefonu i łącząc inne profile online. Sprawdź profil użytkownika, aby zobaczyć, jakie informacje zweryfikował.
Standardy społeczności
Babysits ma zestaw standardów społecznościowych, którego powinni przestrzegać wszyscy użytkownicy platformy. Wszyscy członkowie zgadzają się na standardy społeczności i warunki świadczenia usług, rejestrując się na platformie.
Co możesz zrobić, aby Twoje doświadczenie było bezpieczne
W Babysits dajemy Ci możliwość podejmowania własnych decyzji. Oto kilka wskazówek, które zapewnią bezpieczeństwo podczas korzystania z naszej platformy:
Komunikuj się przez Babysits
Korzystaj z usługi przesyłania wiadomości Babysits, która automatycznie wykrywa oszustwa i podejrzane zachowania. Nigdy nie dołączaj informacji kontaktowych do opisu swojego profilu.
Zaplanuj swoje rezerwacje przez Babysits
Korzystaj z rezerwacji, aby mieć jasny podgląd nadchodzących i przeszłych rezerwacji, a także uzgodnionych stawek i innych szczegółów.
Płać przez Babysits
Płatności za pośrednictwem Babysits są proste, bezpieczne i wysoce zalecane. Korzystamy z bezgotówkowego, wygodnego i bezpiecznego systemu płatności, który nigdy nie udostępnia Twoich danych innym osobom.
Dokładnie przeglądaj profile i członków
Zachowaj ostrożność, gdy napotkasz profil o skąpym opisie, bez konkretnych preferencji lub zachowujący się podejrzanie. Daj nam znać za pomocą przycisku raportu na danym profilu.
Zachowaj poufność danych osobowych
Nigdy nie udostępniaj dokumentów tożsamości, adresu, adresu e-mail, numeru telefonu ani informacji finansowych osobom, które spotykasz online.
Zorganizuj spotkanie wprowadzające przed pierwszą wizytą
Zawsze zorganizuj spotkanie w miejscu publicznym przed umówieniem się na pierwszy dzień opieki nad dzieckiem.
Sprawdź referencje i certyfikaty
Przed umówieniem się na spotkanie sprawdź opinie i referencje oraz poproś o kopię odpowiednich certyfikatów potwierdzających zdolność do opieki nad dzieckiem.
Skorzystaj z formularza przyjęcia
Wypełnij ten formularz przed pierwszą wizytą, aby uniknąć problemów powstałych podczas wizyty opiekuńczej.
Pomóż zapobiegać oszustwom
Czy uważasz, że jakiś użytkownik jest nieuczciwy lub niegodny zaufania i zachowuje się podejrzanie? Zgłoś go i postępuj zgodnie z naszymi wskazówkami dotyczącymi zapobiegania oszustwom.
Zgłoś podejrzanych członków
Zachęcamy członków do zgłaszania innych osób naruszających standardy naszej społeczności i szybko reagujemy na zgłoszenia.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak zapewnić bezpieczniejszą i łatwiejszą opiekę nad dziećmi, sprawdź:
PoradnikZrzeczenie się odpowiedzialności
Ważne jest, aby wiedzieć, że nie przeprowadzamy automatycznych kontroli członków naszej społeczności. Ostatecznie do naszych członków należy sprawdzenie przeszłości tych, z którymi zdecydują się współpracować. Możemy rozwiązywać problemy występujące podczas interakcji członków na naszej platformie. Nie możemy jednak rozwiązać problemów, które pojawiają się poza naszą platformą.