
Zaufanie jest kluczem do współpracy
Po znalezieniu opiekunki lub pracy jako opiekunka do dziecka nic nie jest ważniejsze niż zaufanie i bezpieczeństwo. Dlatego cała społeczność Babysits musi współpracować, aby zapewnić najlepszą obsługę platformy. Oto podsumowanie najważniejszych kroków, jakie podejmuje Babysits i jakie środki możesz podjąć:
Zaufanie i środki bezpieczeństwa Babysits

Weryfikacja dowodu tożsamości
Użytkownicy mogą uzyskać zweryfikowane konto, podając dowód tożsamości (np. Prawo jazdy, paszport, dowód osobisty itp.).

Recenzje i referencje
Dowiedz się więcej o opiekunach i rodzicach, czytając opinie innych członków społeczności na ich temat poprzez referencje i recenzje.

Bezpieczne przesyłanie wiadomości
Skorzystaj z naszego systemu przesyłania wiadomości, w którym możesz polegać na naszej automatycznej kontroli w celu wykrycia oszustwa i podejrzanego zachowania.

Bezpieczne płatności
Korzystamy z bezpiecznego systemu płatności, który nigdy nie udostępnia danych karty kredytowej ani rachunku bankowego innym osobom. Płatności za pośrednictwem Babysits są bezgotówkowe, wygodne i zapewniają bezpieczeństwo Twoich danych.

Weryfikacje profilu
Opiekunowie i rodzice mogą zweryfikować swój profil za pomocą adresu e-mail, numeru telefonu i podłączając inne profile online. Sprawdź profil użytkownika, aby zobaczyć, jakie informacje zweryfikował.

Standardy społeczności
Babysits ma zestaw standardów społecznościowych, którego powinni przestrzegać wszyscy użytkownicy platformy. Wszyscy członkowie zgadzają się na standardy społeczności i warunki świadczenia usług, rejestrując się na platformie.
Co możesz zrobić, aby Twoje doświadczenie było bezpieczne
W Babysits wierzymy, że dajemy Ci uprawnienia do podejmowania własnych decyzji. Oto kilka wskazówek, które zapewnią bezpieczeństwo podczas korzystania z naszej platformy:

Komunikuj się przez Babysits
Korzystaj z usługi przesyłania wiadomości Babysits z jej automatyczną kontrolą, która wykrywa oszustwa i podejrzane zachowania. Nigdy nie dołączaj informacji kontaktowych do opisu swojego profilu.

Zaplanuj swoje rezerwacje przez Babysits
Korzystaj z rezerwacji, aby mieć jasny przegląd nadchodzących i przeszłych rezerwacji, a także uzgodnione stawki i szczegóły opieki nad dziećmi.

Płać przez Babysits
Płatności za pośrednictwem Babysits są proste, bezpieczne i wysoce zalecane. Korzystamy z bezgotówkowego, wygodnego i bezpiecznego systemu płatności, który nigdy nie udostępnia Twoich danych innym osobom.

Dokładnie sprawdzaj profile i użytkowników
Zachowaj ostrożność, mając do czynienia z profilami o złych opisach, bez konkretnych preferencji lub zachowujących się podejrzanie. Daj nam znać za pomocą przycisku raportu na swoim profilu.

Zachowaj poufność danych osobowych
Nigdy nie udostępniaj dokumentów tożsamości, adresu, adresu e-mail, numeru telefonu ani informacji finansowych osobom, które spotykasz online.

Zorganizuj spotkanie wprowadzające przed pierwszą wizytą
Zawsze umów się na spotkanie w miejscu publicznym przed umówieniem się na pierwszy dzień opieki nad dzieckiem.

Sprawdź referencje i certyfikaty
Przed umówieniem się na spotkanie sprawdź ich recenzje i referencje oraz poproś o kopię odpowiednich certyfikatów opieki nad dziećmi.

Skorzystaj z formularza przyjmowania
Wypełnij ten formularz przed pierwszą wizytą, aby uniknąć problemów powstałych podczas wizyty opiekuńczej.

Pomóż zapobiegać oszustwom
Czy uważasz, że inny członek nie jest uczciwy ani godny zaufania i zachowuje się podejrzanie? Zgłoś użytkownika i postępuj zgodnie z naszymi wskazówkami dotyczącymi zapobiegania oszustwom.

Zgłoś podejrzanych członków
Zachęcamy użytkowników do zgłaszania innych osób, które naruszają nasze standardy społeczności, i szybko reagujemy na zgłoszenia.
Aby dowiedzieć się jak zapewnić bezpieczną i łatwiejszą opiekę nad dziećmi, sprawdź:
PoradnikZrzeczenie się
Ważne jest, aby wiedzieć, że nie przeprowadzamy automatycznych kontroli członków naszej społeczności. Ostatecznie do naszych członków należy sprawdzenie przeszłości tych, z którymi zdecydują się współpracować. Możemy rozwiązywać problemy wynikające z interakcji członków występujących na naszej platformie. Nie możemy jednak rozwiązać problemów, które pojawiają się poza naszą platformą.